Jak správně nastavit vaši cenu za proklik

Anglická zkratka CPC (cost per click) znázorňuje hodnotu v penězích, kterou jako inzerent reklamy zaplatíte, pokud uživatel na reklamu klikne. Jedná se o relativně jednoduchou věc, kterou však spousta lidí dělá poněkud špatně. Jejich cena za kliknutí totiž není řádně optimalizována a tak se mnohdy stává, že inzerenti naopak prodělávají.
ikonka šipky směřující dolů

  1. Prodělávající reklama

Spousta inzerentů platí nehorázné peníze za to, aby se jejich reklama dostala na určité webové stránky a zobrazila se určitým uživatelům, které předem definovali pro jakoukoliv platformu, na které mají spuštěné reklamní kampaně. Bohužel, někdy jsou limity a hodnoty nastaveny tak, že je reklama spíše prodělávající, neboť ne každé kliknutí se vždycky automaticky převede na úspěšný prodej či nákup. Proč? Protože ne každý uživatel klikne na reklamu s úmyslem okamžitě si koupit daný produkt nebo objednat službu. Nemůžete tak čekat, že pokud nakoupí jeden z pěti, cena reklamy ale převyšuje cenu produktu, že budete vydělávat.

  1. Optimalizace je základ

Pokud nejste velcí kamarádi s analytickými nástroji pro CPC SEOlight.cz a tato problematika vám také nic moc neříká, měli byste kontaktovat odborníka, který má s CPC zkušenosti a ví, co si může a nemůže dovolit, zároveň disponuje takovými nástroji a zkušenostmi, že vám dokáže dobře optimalizovat https://vceliste.cz/blog/jak-optimalizovat-titulky-a-nadpisy-vyuziti-screaming-frog/ vaše reklamní kampaně tak, aby jejich efektivita byla co možná největší.
reklamní média na jedné straně

  1. Automatická úprava hodnoty v. stanovená

Některé platformy umožňují automatické upravování maximální hodnoty či hodnoty jako takové v závislosti na denní době, případně pak na určitých pohybech uživatelů na internetu. Byť se jedná o mocné nástroje, které mohou sloužit dobře v určitých případech, mnozí podnikatelé právě naopak zbytečně plýtvají své rozpočty na reklamu, aniž by si uvědomili, že to jde dělat lépe. Všechno je to individuální a je tak mnohem lepší kontaktovat odborníka, aby vám poradil, co je nejlepší pro vaše podnikání a vaši reklamu.


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup